Mes naudojame slapukus, kad užtikrintume, jog mes suteikiame Jums geriausią patirtį mūsų svetainėje. Pasilaikyk naujos privatumo direktyvos, labai prašyk jūsų sutikimo nustatyti elektroninį daugiau. Daugiau informacijos.
Nepriklausomi padangų remonto kaiščio bandymai
Padangos, suremontuotos naudojant PLUS rinkinį, buvo išbandytos TÜV Vokietijoje pagal ECE R 30 automobilių padangų standartą, taip pat pagal ECE R 54 krovininių automobilių padangų standartą – t.y. pagal tuos pačius standartus, kurie naudojami naujoms padangoms testuoti.
Kiekvieno bandymo metu, padanga buvo pradurta spygliu per protektorių. Šis pradūrimas buvo suremontuotas, pagal Vokietijos padangų remonto pramonės gaires (VkBl S. 247 Nr 61;.. 5 PT), naudojant Safety Seal Plus adangų remonto sistemą. Apkrovos / greičio / veiklos bandymai buvo atliekami pagal tas pačias procedūras, kurios atliekamos tikrinant ir patvirtinant naujas padangas.
Po bandymų, padangų remontas buvo tiriamas ir visais atvejais nebuvo rasta jokios žalos padangoje arba remonto medžiagose. Ekstremaliausio bandymo metu, padanga buvo varoma 60 minučių, esant greičiui nuo 270 iki 320 km/h (200 mph)!
Pilnus bandymų rezultatus galite pamatyti paspaudę ant nuorodų (pdf formatu):
Automobilių padangos (bandymų standartas ECE R 30):
Date | Test |
---|---|
Jan 2015 | Dunlop SP Sportmaxx GT 265/35 R19 |
Jan 2015 | Dunlop SP Quatromaxx 235/65 R17 |
Jun 2006 | Pirelli P Zero Rosso 225/45 R17 |
Jun 2006 | Eagle NCT5 Runflat 205/55 R16 |
Komercinių automobilių padangos (bandymų standartas ECE R 54):
Date | Test |
---|---|
Nov 2008 | Continental 315/80 R22,5 |
Susisiekite su mumis jei turite klausimų ar pageidaujate daugiau informacijos.