Mes naudojame slapukus, kad užtikrintume, jog mes suteikiame Jums geriausią patirtį mūsų svetainėje. Pasilaikyk naujos privatumo direktyvos, labai prašyk jūsų sutikimo nustatyti elektroninį daugiau. Daugiau informacijos.
Kada yra saugu remontuoti padangą?
...naudojant originalų Safety Seal remonto kaištį?
Safety Seal remonto kaištis suremontuoja padangos pradūrimus ir užtikrina nuolatinį sandarumą. Deja, kai kurie padangų pažeidimai būna neremontuojami.
Įsitikinkite, kad patikrinote šiuos dalykus:
- Įstatymais nustatytas protektoriaus gylis (min. 1.6 mm ties centrine padangos protektoriaus linija per visą perimetrą).
- Žala, atsiradusi dėl vairavimo su nuleista padanga - šone matomos tamsios linijos (žr. pavyzdyje kairėje pusėje).
- Antrinė žala – kuri atsirado dėl pažeistų elementų.
- Padangų gumos senėjimas /nusidėvėjimas.
- Pradūrimas yra nepataisomoje srityje (nr. 1 pavyzdyje), pavyzdžiui, ant šoninės sienelės.
- Pažeista briauna (Nr. 3 pavyzdyje).
- Atviri plieno juostos (-ų) kordai.
- Netinkamas / prastos kokybės ankstesnis remontas.
Jei padanga turi bent vieną iš aukščiau paminėtų požymių, jos nederėtų remontuoti. Aukščiau pateiktas sąrašas nėra išsamus. Jei abejojate, ar padangą galima suremontuoti, būtinas patikrinimas.
Remonto, kurį galima atlikti su padanga skaičių lemia greičio klasė. Taip pat yra riba, kokio dydžio gali būti skylė. Žiūrėkite pateiktą lentelę:
Padangos tipas | Greičio klasė | Maks. skylės dydis | Maks. remontų skaičius |
---|---|---|---|
Automobilis | Visi | 6mm | Be apribojimų |
Truck/Bus | Visi | 9mm | Be apribojimų |
Motociklas | Iki J | 6mm | Max 2 |
Virš J | 3mm | Maks. 1 |
Susisiekite su mumis jei turite klausimų ar pageidaujate daugiau informacijos.